PRE-WEDDING (OVERSEAS) *Oliver & Mike*


Olive & Mike係我地的SUPER VIP, 一次過join o左我地oversea pre-wedding, studio pre-wedding and big day services。真係多謝你們。

好記得Mike一見到我地的作品時已經決定找我地影相, 而且傾談的過程中發現佢好重視結婚依個人生過程, Olive你會好幸褔的。之後, 我地便suggest o左Vietnam作為影相的目的地, 因為依個地方有grand, vintage, sweet, young的原素, 正正滿足晒Olive & Mike的喜好。

出來的效果的確令大家都好滿意, Vietnam依個地方真係好值得一去再去, 而且d野食好好味tim。

Private booking 的oversea pre-wedding真係好好玩而且可以更加為客人tailor-made。

- *soulstudio -

Facebook: www.facebook.com/soulstudiohk
Website: www.soulstudio.hk
Instagram: soulstudio_hk
Email: info@soulstudio.hk
Phone: 3520 3178

















留言

熱門文章