PRE-WEDDING (GZ) *Rose & Kyle*

Rose & Kyle同我地講過搞個wedding party揀我地影相係佢地最一致的決定, 好彩無令你地失望, 我們好感激可以經常遇見欣賞我們的客人。

你們的投入令成件事都更順利更有感覺。到依家還好記得我地影完相食飯同按摩的情況, 另外感激Kyle對我地的信任同我地講o左咁多心事。多謝!

祝你地幸福快樂~

- *soulstudio -

Facebook: www.facebook.com/soulstudiohk
Website: www.soulstudio.hk
Instagram: soulstudio_hk
Email: info@soulstudio.hk
Phone: 3520 3178













留言

熱門文章